poniedziałek, 7 kwietnia 2014

my name is wind


W ostatnim poście zachwycałam się wyczuwaniem wiosny w powietrzu, a tymczasem zagościła ona u nas na dobre. Mimo chłodnych poranków i jeszcze chłodniejszych wieczorów, wiem że będzie już tylko lepiej. Jak już pierwszą w tym roku burzę mam za sobą, to musi być tylko lepiej ;) Rozleniwiłam się nieprzyzwiocie w tematyce blogowania i niestety nie mogę Wam obiecać poprawy. Wokół dzieje się dużo dobrych rzeczy i najzwyczajniej braknie mi już czasu na blogowanie. Systematycznie dodaję jednak moje zdjęcia do projektu "365 dni szczęścia", więc jeśli jesteście ciekawi, co mnie uszczęśliwia i wywołuje uśmiech na mojej twarzy zapraszam tutaj :) KLIK :)
Poniżej namiastka tego, co możecie tam znaleźć! Pozdrawiam Was bardzo wiosennie, trzymajcie się, nie dajcie się!!! :)
















24 komentarze:

  1. A to ten tajemniczy projekt :) Fajowo z samego rana zobaczyć Twój nowy post ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana, to właśnie on :) wiem, że długo mi zajęło aby tu o nim napisać, ale w końcu jest! pozdrówki :)))

      Usuń
  2. sama radość :) przepięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o samą radość chodzi, na przekór polskiemu marudzeniu i niezadowoleniu ;)

      Usuń
  3. O będę zaglądać. Ja takie życie prowadzę na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaglądaj Kochana :) ja właśnie insta nie posiadam, dlatego picasa. pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  4. Chętnie odwiedzę ten nowy projekt :) Czy to Kari Amirian??? UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, zapraszam! Tak, to Kari Amirian :) przeubóstwiam!

      Usuń
  5. Blogosfera bez Ciebie mi się nie będzie podobać, Tyś taki promyk szczęścia:) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie powinnaś częściej pisać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary Burku, niestety teraz będzie mnie tu coraz mniej, ale dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  7. Masz zdjęcia z Kaaaaari! Zazdroszczę ;) Muszę usłyszeć ją na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Quality articles is the important to be a focus for the users to visit the website, that's what this site is providing.


    My site: Indice

    OdpowiedzUsuń
  9. Co słychać?? Prosimy o jakiś maleńki znak ;-) życia ;-) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już jesień nadciąga!! a Ty gdzie się podziewasz ;-). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle czasu minęło. Gdzieś Ty???

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Szkoda, że już nie piszesz :( Zastanawia nas jedno – na zdjęciach wcale nie masz okularów :) A już chcieliśmy pisać do Ciebie, że wystarczą odpowiednie okulary, żeby zobaczyć wszystko jasno i wyraźnie przed sobą ;) czy to soczewki, czy po prostu przewrotna nazwa bloga? :)
    Pozdrawiamy z Optyk Express! :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna fotorelacja! zamieniłaś okulary na soczewki kontaktowe ? ;)

    OdpowiedzUsuń